Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Sunday, July 27, 2003

Jay

Met Jay kat MP. Jay dulu housemate Abang masa Abang dok di Taman Perk***. Saya baik ngan dia, dulu selalu lepak sesama main bowling. Dia rapat dengan saya. Kami saling mengadu jika ada masaalah dulu. Memang berkawan baik. Dia selalu gak datang rumah Mak. Pernah pergi holiday bersama kami. Masa tu Amir baru berumur 6 bulan, dialah tukang jaga Amir. Pastu dia resigned dari kerja lama dan lama ilang berita dia. Tetiba dengar sekarang dah jadik businessman yang berjaya. Kaya dah. Tapi yang terperanjatnya sekarang dia berkongsi hidup dengan D***. Lelaki ngan lelaki ? Jay gay ker ? Aduhz .. siap ada anak angkat. Dan D*** Kristian. Masya Allah. Macam mana pegangan dia sekarang. Masa saya jumpa dia tu, dia seolah tidak mahu bercerita panjang. Takut saya menyoal dan membebel kat dia. Saya tak perlu cakap pasal hukum hakam dan dosa pahala. Jay lebih arif. Kan dia orang yang banyak juga membimbing saya ? "Jay, binatang pun tak have sex ngan jantina yang sama, Jay .."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...