Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, April 03, 2004

Selamat Berhujung Minggu !

Hari yang ditunggu-tunggu ! Boleh rehat-rehat, bangun lambat dan tidak perlu bersesak-sesak pergi kerja. Wah, seronok :)

Tidak semua boleh begitu. Yang nak exam, bangunlah. Mandi-mandi, siap-siap, makan. Lepas tu boleh mengulit buku lagi. Tak lama lagi, hujung minggu habis dah exam. Kan Eiha, kan Raup, kan bamz, kan Zack ?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Harijadi Nadzrin

Macam biasa, anak-anak sekarang nak raikan harijadi dengan kawan-kawan di sekolah. Jadi, saya tempahkan kek untuk dia bawa ke sekolah. Moist Choc Cake yang beratnya 3 kg. Cukuplah untuk semua kawan-kawan dan guru-guru yang mengajar dia.

Kami belum raikan lagi di rumah. Tunggu sekali dengan harijadi Hafidz. Tapi dah peluk, cium dan wish dia banyak-banyak ! Kiss Ayin juta-juta, Mama ! Alahai, surelah, sayang. Memang sayang sangat kat anak. That cute face that I love ! Rasa macam baru lagi mengandungkan dan melahirkan. Dan sebagai surirumah, saya yang membela dan membesarkan dia. Anaklah kebahagian dan tanda kasih-sayang kami berdua suami isteri.

Birthday Hafidz 14/4. Biasa kami celebrate harijadi mereka berdua pada hari cuti 15/4 - Hari Melaka Bandaraya Bersejarah.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fasi

Semalam Asri datang. Menghilangkan rindu pada Kem sebelum mula latihan tenteranya. Ada latihan bersama tentera Australia di lokasi masih dirahsiakan. Baru baik dari ceret-beret. Muka pucat dan badan kurus. Nampak masih tidak sihat. Memang tidak sihat lagi agaknya sebab semalam dia tak turun bermain kayak. Motor pulak rosak di Tapah. Ditinggalkannya motor disitu. Dia datang ke Kem dengan motor kawan. Jaga diri, Asri. Semoga sembuh macam biasa.

Lenny dan Agus nak datang Kem hujung minggu. Tapi tidak boleh. Seluruh Kem disewa, Len. Tiada tempat untuk kita.

Fathi di Melaka, main futsal. Fathi, balik KL tolong pi tengok Dino. Dia sakit tu.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lapuran Perkhemahan Jururawat Pelatih Hospital Melaka

Mereka sewa tapak sahaja. Aktiviti semuanya diuruskan oleh SAC Consultancy. Begitulah awalnya. Tapi pagi ni, kami diminta untuk buatkan aktiviti kayak. Nasib baik PakMan dan Toyak ada. Dapatlah membantu PakLet, Jepun dan Cica.

Bukan cik jururawat pelatih sahaja. Encik pun ada. Ramai juga. Tapi semua memang comel-comel belaka :)

Tapi ada juga yang garang. Bila Cica marah mereka salah paddle, mereka ugut Cica, abang sakit masuk hospital karang, saya hantar abang masuk wad gila Amboi, kemain bergurau ! Tapi mereka nampak seronok berada di sini.

Cuaca di Kem pun elok. Ada matahari tetapi tidak begitu panas.
Berangin. Cuaca yang sesuai untuk aktiviti berkayak. Sebelum berkayak kena buat 'water confidence' dulu. PakMan, Toyak dan Jepun buat aktiviti ini.

PakLet ajar berkayak dan Cica pula standby dengan rescue boat.

Saya di pejabat. Menunggu kedatangan consultant, Insan Resources dengan tetamu dari KL. Sebuah organsasi yang besar, yang nak booking untuk program team building. Semoga rezeki kami dimurahkanNya, dapatlah berurusniaga dengan group ni !

p.s. Tengok gambar, ada gambar cik-cik dan encik-encik bakal jururawat !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...