Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Sunday, April 11, 2004

Hari Ahad bersama SK Paya Rumput dan SAM Tengku Ampuan Jemaah

Aktiviti Malam Sabtu.

SK Paya Rumput ada ceramah 'Minda Kreatif dengan Encik Nordin dari Insan Resources. Study Skills. Lepas ceramah, ada night strolls. Berjalan ramai-ramai menikmati pemandangan malam. Juga aktiviti nak suruh semua diam sekejap. Malam gelap. Mungkin takut, mereka senyap sepanjang aktiviti. Alhamdulillah. Kami dah penat sangat suruh mereka diam ! Fasi yang menjaga mereka : PakMan, Muafa, Bob, dak-tembamz, Kucai, Khalid dan Cica.

Abang-abang dan kakak-kakak Sekolah Agama ada 'Luahan Rasa' dengan abang dan kaki fasi yang lain. Mereka boleh bincang apa sahaja semasa sessi ini. Malam tadi, banyaknya cerita pasal buli.

Mereka dipecah-pecahkan kepada kumpulan-kumpulan kecil. Iha, Lenny, Cikgu Zul, Dino dan Agus. Ada kumpulan selesai meluah rasa pada pukul 4 pagi. Banyaknya masaalah ! Kami dengar, cuba beri pendapat dan kalau boleh cuba menyelesaikan masaalah mereka. Biarlah mereka pulang sebagai insan baru.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aktiviti Hari Ahad

Adik-adik buat Obstacles-Run-Around-The-Camp. Halangan-halangan mudah yang sesuai untuk mereka. Itupun abang-abang dan kakak-kakak sentiasa ada untuk memerhatikan mereka.

Yang besar-besar tu buat aktiviti berakit.

Makan tengahari. Solat Zohor berjemaah. Kemudian Sekolah Kebangsaan balik dulu. Pukul 2.30 petang baru Sekolah Agama Menengah pula pulang.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aktiviti kami pula. Aktiviti paling kami suka selepas peserta balik. Aktiviti ambil gaji. Semoga Allah panjangkan umur PakLet, murahkan rezeki ! Heheh !

Kami juga meraikan ulangtahun kelahiran PakMan dan Lenny. Potong kek sahaja dan Dino bacakan doa.

Dino, dak-tembamz dan Eiha ikut Cikgu Zul ke stesyen bas di Melaka. Agus balik ke Kota Tinggi. Ruddy dan Lenny bergerak ke Muar. Kucai dan Bob balik ke Shah Alam. Orang kampung Chinchin balik ke rumah :)

Tinggal kami berdua, tulis report dan check kawasan sebelum kami juga pulang ke rumah

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Minggu depan akan bertugas semula. Menyambut UNITAR pula.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Checkout my Fotopages. Ada banyak gambar !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...