Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Tuesday, September 30, 2003

Sebelum Balik Rumah

Alahai ... nak balik ni. Tapi tak boleh sebab peserta Maktab tengah buat flying-fox. Bone-shaker pulak saya parked depan Anjung Kelana. Tak baik la kacau dia orang pulak. Kenalah tunggu sampai dia orang habis.

Masa saya management trainee di satu resort kepunyaan kerajaan negeri dulu (sekarang dah jual kat orang politik !) , bila cuti sekolah Singapore selalu ada church camp. Masa church camp ni mereka buat macam-macam aktiviti keagamaan. Percaya tak, ada orang Melayu ? Selamba je ! Saya pernah jumpa seorang. Nama dia Sarah. Ada seorang lagi tu kawan Mak saya sesama kerja nurse. (Mak dah pencen tapi). Berkahwin dengan lelaki Kristian di gereja. Tapi dia pakai juga nama Melayu. Bila jumpa Auntie ni saya pasti terdiam. Tak boleh nak beramah mesra ngan dia. Rasa semacam je. Kesian tengok. Apalah yang ada dengan cinta sesama manusia sehingga sanggup menduakan Dia.

Saya jumpa link ni, tapi lupa kat mana ... Click here to read orang murtad

Em, masih belum habis flying-fox. Masih terjerit-jerit sebut nama dan i/c memasing. Cepatlah habis ... Nak balik la !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...