Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, September 11, 2003

Akademi Laut Malaysia

Hujung minggu ni kami akan menerima tetamu dari Alam (Akademi Laut Malaysia). Group semua lelaki. Lelaki macho, tiada yang lembut. Heheh. Mereka akan sampai pagi Jumaat dan pulang petang Ahad. Akan bersolat Jumaat di Masjid Chinchin. Fasi yang bertugas minggu ni : PakMan, Man JPA3, Cicadinho, Asri, Adi, Zul,Madas, Shasha, Mamat dan Kucai. Pakar-pakar kayak nih. Kena prepare la sebab yang dtg ni semua dah biasa dengan aktiviti lasak di air.

Program mereka termasuk rafting, flying-fox, lake explorations dan mini triathlon. Kena lah fasi semua berendam je sepanjang minggu ni :)

Minggu ni juga minggu terakhir Shasha dan Mamat buat practical di Kem. Sedihnya. Dah sayang dah kat mereka berdua. Mereka pun dah dashyat sekarang. Mantap, eh Sha !Takder minah mantap nih lagi :) Sure rindu juga kat 'Yang Paling Comel'. Mamat, Sha .. jgn lupakan kita orang. Harap-harap Sha dan Mamat akan datang lagi as fasi nanti. Penat dah train korangs. Sapa nak buat aerobic nanti, kan ? Surelah sedih tengok bilik Sha tu. Lenny, Eiha dah kurang teman tido ... Mat, sure eh, tak lupa kita orang ... Januari akan datang lagi practical students dari UITM lagi. Tapi sure tak sama dengan Mamat dan Sha :) Guys, Sunday nite kita 'open table' kat jln eng siong, tangkak tau ! lama dah tak berpoya-poya ! yg tengah buat practical kat jb tuh (lenny), yg tengah tolong mak masak tuh (zack & fathi), yg tengah (apalah minah ni buat, tido jer kots : eiha), yg tengah cedera parah (fendi) kalau nak dtg tu, dtg la. Kalau tidak leh jugak sign attendance ngan sms kami je. InsyaAllah makanan anda akan disms kepada anda. Heheh. Ada orang ada mobile baru yg leh wat macam-macam. Riaks, bebs !

Yours truthly akan bercuti dari Isnin hingga Khamis. Cuti sebab anak dia exam. Jumaat baru keje balik dengan menyambut satu sekolah ni 'Program Bina Insan'. Marilah kita beramai-ramai pening kepala layan pelajar-pelajar bermasaalah.

Cepatlah Hafidz habis exam. Mama dia nyer pala dah 'weng' dah nih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...