Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, September 20, 2003

The Camp welcomes 'dak-tembam'

Dah jumpa dah dia ! Tak tembam pun :) Real name dia pun sweet jer dan saya panggil dia 'enni' (enni .... pi angkat baju ... ari nak ujan : ni jepun usik dia nih!)
Click here and visit her jurnal -->budaktembam

Lenny dan dak tembams sampai dari JB (Lenny buat practical training di JB) ke Melaka pukul 11.30 malam. Dia nak ke rumah sewa dia di BB dulu. Esok je baru ke Kem.

Minggu ni saya tak tidur di Kem. Mak demam. Jumaat petang, lepas masak bersama dengan Toyak dan Jepun, saya balik rumah. Esok kena ke Kem lepas Suboh.

Hari ni lepas Suboh, pukul 6.45 terus ke Kem. Toyak dan Jepun dah pun di dapur. Sedang siap-siap untuk breakfast. Makan mee goreng dan nasi goreng. Kalau group macam ni ada 'slow' skets la :) Dan saya tak boleh nak komen. Sebab 'program istimewa'. Takleh jugak nak bagitau group dr organisasi mana.

Pukul 10 pagi lebih kurang, Lenny telefon dah ada dah kat bus stand Jasin. Macam biasa kalau nak ambik sesapa saya suruh tunggu kat Family Store, depan cina jual jagung kukus tuh. Sure senang jumpa sebab tokeh tuh punya kukus gedabak besarnya dan berkilat-kilat pulak. Satu dunia nampak. Nampak dak tembams. Senyum-senyum skets kat akak dia. Dapat gak kau rasa naik 'bone-shaker' akak :) Malu-malu jer dia ... hehehe ! Disebabkan ko takleh nak update blog ko, leh la akak kutuk sepuas rasa ! Takleh pinjam pc kita, takleh pinjam notebook kita. Kita kedekut ! Hahahaha ! Sekarang ni dak tembams ada kat bawah pokok kat tempat landing 'flying-fox'. Kiut jer tuh ha duduk. Maintain ayu dengan Muafa dan Jepun. Pasni kita orang nak cempak dia turun dari scalfolding tuh :) Dia suka kot sebab boleh la dia posing-posing ala superman gitu. Dan leh jugak practice panggil 'Mak'.

Kesian dak tembams, teruk dia kena usik. Budak-budak Kem ni memang cam tu enni, noti semua sekali. Akak sorang je BAIK :)

to be continued ... nak pi makan bubur kacang, Toyak dah panggil test bubur :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...