Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, September 13, 2003

Entry Awal Pagi

Entah apa sebabnya dulu-dulu bila 'tersinggah' ke jurnalnya saya membaca sepintas lalu jer. Tidak kisah mahu memaham dan mendalam isi tulisan. Hari ni ditegur dengan kiut sekali dan teguran tu buat saya senyum lama. Klik kat link tu dan akhirnya habis tulisannya saya baca hingga sampai lepas pukul 2:00 pagi ! Hilang terus rasa mengantuk !

Lepas tu saya membaca-baca bacaan kesukaan saya, jenguk site ureh di indonesia dan juga melayan Bro. HarunYahya sebentar. Sampai kini belum mengantuk dan asyik teringat kan 'dia'. Em, tak tido saya malam ni :) Tapi saya tahu dia kuat, dia tabah dan dia beruntung kerana ibu ayahnya mendidik dia dengan sempurna. Anak yang baik adalah hasil dari didikan ibu ayah yang baik juga, kan ?

Saya harus berhenti sekarang sebab saya dah mengajak dia membentang sejadah. Jom adik !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...