Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, July 16, 2004

Kabus Lagi !

Pagi ni Kem dikelibuti kabus pagi. Kabus agak tebal, setebal kabus di hatiku. Semalam sedih,  menangisi pemergian Atiqah yang comel. Tahu tentang ketentuan Allah swt. Tapi dok terkenang kedua ibubapa yang sangat mengharap. Juga terkilan dengan kerenah birokrasi bodoh milik 'orang gaji kerajaan'. Tidak perlu menulis panjang pasal tu. Semua sudah sedia maklum tentang keadaan yang menimpa keluarga Atiqah. Sudah termaktub begitu nasibmu, sayang ! Al-Fatihah ..

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dalam sejuk pagi, ke pasar Tangkak bersama Raup dan Jepun, ambil barang-barang yang di'order' semalam. Selesai semua pada pukul 7.45 kami pergi bersarapan kat warung depan surau. Pukul 8.30 kami telah sampai semula di Kem. Muafa, Toyak dan Cica sedang menghabiskan buat 'paddles' untuk rakit tu. Kerjanya rumit, masih ada dalam 12 batang lagi belum siap. Kami ada beli kuih untuk mereka, Jepun masak air untuk buat air. Dah siap karang, bolehlah mereka minum. Kerja-kerja akhir sebelum group masuk dah selesai, kecuali kupas bawang . Tu bahagian Pak Haji :) Oh, ada lagi sikit - soalan jungle trekking. Itu bahagian budak-tembamz. Biarkan dia yang siapkan :)  Selepas solat Jumaat nanti, semua akan mula berkumpul. Kucai sahaja yang lambat sedikit sebab dia dari UiTM, Shah Alam. Tapi pun, dia menumpang bas UKM. Sampai sama-sama peserta lah nanti.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

My sis, Ida telefon. Encik Azhar, yang bertanya pasal pearl tu (dalam guestbook saya). Adik saya akan balik ke Sabah mungkin pada minggu kedua bulan Ogos. Sekarang masih bersibuk dengan 'renovation' rumah dia. Habis sibuk nanti, dia akan hubungi Encik Azhar :)  Juga pasal pearl. ZZ pun telefon minta Ida datang jumpa dia. Tahulah ZZ kalau telefon. Dengan suara kuat dia menjerit-jerit, dengan lembut dia. Tambah lagi dengan 'side stories' yang saya tak tahu hujung dan pangkal. Lepas sibuk nanti, tolonglah Ida .. balik jumpa Mamat ni!
Pasal business juga ni. Sesiapa yang nak jual tudung dari Indonesia. boleh hubungi saya dengan meninggalkan email add atau no. telefon anda di Guestbook saya. Harga dari RM 15.00 hingga RM 80.00. Style terbaru. Siap dengan batu-batu, renda-renda dan segala mak-neneknya. Kami import terus dari Indonesia. Jom, cari duit raya :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++ 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...