Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Tuesday, July 06, 2004

Sejuk Berkabus

Sejuk Berkabus

Pagi ni saya sampai awal. Anak ke sekolah dan saya terus ke Kem.

Jalan masuk ke Kem sedang diperbaiki, jalannya teruk berlubang-lubang. Tapi sebaik sampai di penghujung jalan di mana tebing tasik bermula, saya dihadiahkan dengan pemandangan cantik - danau berkabus ! Oh, macam Cameron Highland pulak !

Jepun belum sampai lagi. Kalau Raup, pukul 7 pagi dah mula bekerja. Raup off hari ini, kenalah buka pintu pagar sendiri.

Tidak terus ke pejabat. Jalan-jalan keliling Kem, ambil udara segar dulu :)

Encik dan Puan Yam kami ada terkedek-kedek cari makanan belakang dapur. Kalau hari biasa, mereka berani keluar cari makan. Bila hujung minggu, ada peserta, kokoknya sahaja yang terdengar. Tidak berani nak keluar :)

Raup dah habis dah buang semua sampah-sampah. Khemah-khemah Cica dan Muafa datang semalam, lipat dan simpan dalam setor. Ahad hari tu hujan, khemah basah. Tak boleh simpan kalau basah. Khemah rosak.

Duduk sekejap di jeti, bukak selipar dan main air. Lambatnya Abang sampai, kalau tak seronok juga berdua di jeti yang sunyi ni :)

+++++++++++++++++++++++++++

Konvo
Bulan Julai dan Ogos ni bulan konvo untuk 3 orang fasi Kem. Lenny dan Bamz akan terima 'CD' (tak best aa u ko ! ) Diploma Information Technology dari MMU dan Bob Azrin akan terima Diploma Sports Science dari Uitm, Shah Alam. (Uitm best, leh pakai jubah, dapat scroll lagi !)

Ketiga-tiga mereka sedang sambung ke peringkat ijazah pula.

Tahniah ! Luv ya ..

+++++++++++++++++++++++++++

Apa jadi dengan blogku ?

Hehehe .. entahlah ..

+++++++++++++++++++++++++++
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...