Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, July 01, 2004

Penat !

Hari ni semua orang penat. Lupa nak tengok tasik, lupa gunung dan lupa hutan.

Dari pagi seawal 7.30, kami telah berada di Kem. Saya paling awal sampai. Sekejap sahaja, Raup pula sampai. Alhamdulillah, Raup rajin dan perlahan-lahan dah tahu pasal kerjanya. Lepas tu Jepun dan Syam pula sampai.

Akhir sekali PakLet, Toyak dan Muafa sampai pada pukul 8 pagi.

Kami semua ada kerja masing-masing.

Saya minta Syam masak air, kemas dapur, basuh pinggan-mangkuk, mugs dan semua crockeries yang bakal di gunakan. Kami paling relax kots, sebab kami berdua sahaja yang sempat 'bergumbira' sambil kerja. Sham si-nakal tu, sikit kita usik dia, lebih pula dia usik kita. Nasiblah Twintech sedang cuti, dapatlah Sham tolong saya. Hebatkan, Kem ? Kat dapur pun orang 'U' kerja ! Heheh ..

Jepun siapkan bilik-bilik penginapan, dataran, anjung-anjung dan bilik-bilik fasi.

Raup menyapu sehabis-habisnya ! Mau dua ekar hutan Raup sapu hari ni.

Toyak dan Muafa pergi mengangkut buluh-buluh yang telah ditebang semalam. Buluh-buluh untuk 'Rakit Race' hari Ahad nanti.

Siap mengangkut buluh, pergi pula mengepam air masuk ke 'splash'. Mencabar sungguh kerjanya ! Sedut-sedut, air meresap ke tanah. Mau nak menangis dibuatnya. Tapi buat juga dan pada pukul 6.30 petang tadi, air berjaya dinaikkan sehingga 'level' pokok gelam. Kalau malam ni air meresap, esok kami nangis sahaja ramai-ramai. Sure, tempat splash akan penuh dengan air, air mata kami ! Heheh ..

Saya seperti biasa menyiapkan bahan untuk malam persembahan dan aktiviti. Aktiviti hujung minggu ni - 'mini trialthlon', 'war game', 'rakit race' dan 'obstacles run'. Saya pilih lagu-lagu baru untuk 'Funtime'. Malas nak melayan lagu patriotik. Kali ni ada lagu Januari, Seloka Cak Kun Cak dan Babe selain dari lagu-lagu biasa. Belum di'approve' oleh Boss pun. Huh, kalau kena marah nanti, ko tolong backing sket aaa bamz !

Saya juga 'tukang' meng'arrange' kerja-kerja fasi. Semua sudah siap.

Fasi minggu ni - Bob Iqram, Kucai, Bamz, Iha, Toyak, Muafa, Cica, Ruddy dan Raup. Jurulatih Kanan - PakMan dan Cikgu Zul. Team dapur - Pak Haji, Jepun dan Sham. 3 orang akan datang untuk 'training' - Addy dan Leman dr MMu dan pG dari KUTKM.

++++++++++++++++++

Untuk Fasi :

Bob Azrin mita sampaikan 'Asalammualaikum' kepada semua. Bob dah memulakan pengajian peringkat ijazah (Sains Sukan) di Uitm, Shah Alam. Tahniah, Bob !

Surelah kami akan merindukan Bob yang hensem dan cool :)

+++++++++++++++++

MRSM Kem Terendak :)))))))))))

Hey Sayang !

Wah, wah .. 2-3 hari ni asyik bertenet kat sini jer ? Heheh .. Kami pun miss korang juga. Best tau group korang, kami takkan lupakan korang.

Well, u can read my blog, tapi jangan ikut contoh ayat/bahasa kat sini tau. Membaca tu bagus, dan kalau nak baca blog bagus u can read Sri Diah (bahasa melayu) dan cikgu midad (english). Klik kat end of this entry kat 'My Friends Blog' ada link ke blog mereka. Happy reading, sayang !

Auntie dah sampaikan salam adik-adik kat PakLet dan fasi-fasi yang ada kat Kem.

Take care dan doa Auntie semoga semua dapat good result masa PMR nanti. Luv ya !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...