Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, May 06, 2004

Blog sudah lintang pukang.

Sebenarnya, pc pun lintang pukang ni. Virus ker ? Worm ker ? Ataupun tuan punya yang blur IT yang salah ?

Dah report segala masaalah kepada Manager IT Kem, Cik Budak Tembamz. Makanya esok, Cik Budak Tembamz akan datang mengodek pc. Semoga kami berjaya mengembalikan blog dan pc kepada keadaan asal jika tidak lebih baik. InsyaAllah.

Hari ni cuba menghabiskan buku kedua tulisan Tuan Haji Shaari Sungip, hadiah dari JIM kepada Abang tempohari. Malam semalam dah habis satu buku, Coretan Perjalanan Seorang Da'i. Ada few terms yang tak faham, kena tanya pada Ustaz Dino bila dia ke Kem nanti. Hari ni baca 'Menjayakan Agenda Islah dan Reformasi'. Baru tahu banyak perkara belakang tabir dalam penubuhan PKN.

Buat saya bernostalgia sahaja. The reformasi years :) Dengan suami dan adik-adik fasi merentas padang, masuk sawah, seberang parit yg titinya telah SB buang (dengki!) pergi mendengar ceramah. Seronok kutuk Madey dengar ceramah, bertakbir ramai-ramai dan dapat ramai kawan-kawan. Budak kilang, mat rock, ustaz dan sapa sahaja yang sama-sama rasa dan fikir betapa zalimnya 'orang tua itu' atas tindakannya kepada 'orang itu'.

Well, dia masih di dalam sana.

++++++++++++++++++++++++++

Hari ni juga cuba betulkan blog. Kini telah jadi kroni rejim pemerintah baru, YAB Tok Rimau. Sebagai kroni yang setia, saya ingin bersama-sama Tok merompak duit rakyat, bina menara kembar 3 memperbetulkan blog yang tidak betul dipandang
di pc Tuan Presiden. Dah repair mana patut, tak tahulah samaada anda melihatnya dalam keadaan yang bagaimana.

Harap dapat komen. Terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...