Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Tuesday, February 10, 2004

My favourite song

Saya suka dengar lagu. Dan layan semua lagu. At the mo' my favourite is Dido's song - White Flag. My son, Hafidz yg kenalkan lagu ni. Lenny pun suka sangat. Tengok lirik kat blog --> Lenny

Kenapa cerita pasal lagu ye ? Sebab di blog Betty ada lirik lagu kegemaran suami saya. Dia suka sangat lagu tu - Nak Dara Rindu.

Paling saya suka sangat-sangat ialah lagu ni. Paling-paling kalau dinyanyi style keroncong. Anak-anak sangat tak suka bila Mama mula layan keroncong. Ada satu rahsia guys ... hari ni beritahu korang. Cicadinho minat keroncong jugak. Dia memang layan habis keroncong. Agus dan Dino sure terperanjat lagi. Kan akak dah cakap, "never judge the book by it's cover". Tak habis-habis dengan surprise, ye ? Lagi lama kenal GangLasak lagilah akan faham mereka. Macam kami juga semakin lama semakin faham Agus dan Dino.

Lirik lagu saya :

Di Ambang Sore
Dalam renunganku sorang
Di ambang sore nan lalu
Tiada bisikan tenang
Temasya indahku bisu

Ke satu arah tertentu
Ku lepaskan pandanganku
Ke tempat janji bertemu
Simpang tiga rumpun bambu

Tiap sore ku nantikan
Di simpang tiga titian
Dengan debar kasih sayang
Kata mesra penghargaan

Entah apakah sebabnya
Tiada khabar berita
Sejuk senja ku nantikan
Namun dikau tiada datang


*** Lagu ni untuk adik saya Betty. Enjoy the song guys ! Apa ? Lagu orang tua ? Nak kena belasah ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...