Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, January 15, 2004

Blog dan Coding

Saya belajar membina site ni dari Zack, fasi saya 'yang paling comel' di Kem ni. Pastu dah reti sikit-sikit, belajar sendiri. Banyaknya saya belajar dengan 'view source' di site orang. Betty, Lenny dan dak-tembams ada gak ajar-ajar dan ubah-ubah kesilapan saya. Tengkiu guys !

Boleh dikatakan saya yang buat kebanyakan nya. Mandarin Design pun banyak membantu. Saya belajar pasal 'box dan text' dari meraka. Heheh. Tapi ok lah rasanya. Sendrey buat :) Tak download dari Blogskin :) Dan tak ngaku kerja orang tu kita yang punya. Kepada yang ambik kerja org tu bagilah credit kat mamat yang juling-juling mata mengatur coding, penat dia :) Memang skin di Blogskin tu utk didownload. Tapi cakap je la ambil kat situ. Mengaku hakciptaan sendiri tak best la. Atau jgn tulis apa-apa. Hipokrit.

Bamz ... i was at blogskin tadi ... tipah tertipu bamz !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...