Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, October 10, 2003

Minggu Sibuk

Minggu ni sibuk walaupun weekend ni tak ada orang masuk. Ada budget 2004 meeting. Kami berdua je la meeting. Puas gak la bergaduh ! Abang tu degil, tak nak dengar cakap saya. Heheh ! Luv ya, honey :) Semuanya kena siap sebelum akhir bulan. Lepas tu kena pulak buat program-program baru. Banyak la kerja yang melibatkan pengurusan Kem ni. Nasib baik la kami berpuasa. Sabar berpuasa jadik pemangkin supaya supaya control temper ! Tak tahan tengok Abang ni. Patutnya bila bekerja, kami rakan sekerja la. Mana la dia boleh guna kuasa veto sebagai suami. Tak aci sungguh ! Saya suka bila kami 'i dan u' jek. Best la bila gaduh. Takyah nak respect dia sangat. Dia pakai trick called me, 'honey, darling, sayang ...' Ala, wrong time and wrong place la, Abang ! Saya tak suka la, saya nak gaduh puas-puas nya. Geram tengok Abang tak nak terima proposal saya. Apapun, siap gak la kerja. Hati ni je, still rasa tak berapa best :(

Dah bulan Syaaban dah. Cepatnya masa berlalu. Hujung bulan ni, 27 Oktober ulangtahun anak sulong dan anak bongsu saya. Amir dan Nana lahir pada hari yang sama. 21 Amir ada dinner yang dibelanja oleh 'old boys' asramanya. Pagi tu jugak dia ada 'dental appointment'. Anak saya gigi berterabur, kenalah pakai 'braces'. Nadzrin dah habis exam, tinggal tunggu keputusan je. Hafidz pun tunggu keputusan UPSR keluar. Mak pulak alhamdulillah sihat-sihat saje. Dapat la dia buat puasa-puasa sunat Rejab dan Syaaban. Sihat dan dapat bangun malam berqiamullalil. Alhamdulillah. Senang hati tengok Mak sihat. Mak mertua juga masih belum sihat sepenuhnya. Dia masih risaukan abang ipar saya, Long Zul. Tapi nampak macam Long ok je, selepas beberapa treatment dan chemo, dia dah mula boleh bernafas dengan hidung. Dulu, bernafas ikut mulut. Alhamdulillah dengan dugaan ni semua. Semoga kami sekeluarga tabah menghadapi ujianNya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...