Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Sunday, October 19, 2003

Ahad

Tidak tolong langsung berkemas selepas BBQ dinner IKM. Masa tuh dah terasa perut nih gastrik. Terus ke opis dan bukak first aid box, cari anticid. Ada Actal. Ambik 2 bijik dan hisap. Layan Nana dan tidurkan Nana. Kami sekeluarga kecuali Amir yg di hostel, tidur di Kem malam ni. Rasa sakit tak hilang. Anak-anak semua dah tidur dan saya pergi mandi. Ingat nak segarkan badan. Menahan rasa sakit sehingga pukul 1.30 pagi. Tak tahan lagi, kejutkan abang dan beritahu abang, saya nak balik rumah. Ubat gastrik saya ada di rumah. Memang pun 2 -3 hari ni agak sibuk, makan tak menentu dan lupa makan madu. Madu dah habis sebenarnya. Tunggu Cikgu Bad bawa. Cikgu Bad tolong belikan dari orang asli Asahan. Madu diambil dari hutan di kaki Gunung Ledang. Madu asli, manis dan kemasaman sedikit.

Abang nak hantar saya balik, kesian pulak nak kejutkan anak-anak yang tengah sedap nyenyak tidur. Saya balik sendiri lah. Lagipun bukan jauh sangat, 10 minit dah sampai. Saya telefon Mak beritahu nak balik. Karang terperanjat pulak dia tengok orang bukak pintu rumah. Mak pun baru jer bangun nak solat tahajud. Sampai rumah terus makan ubat dan tukar baju untuk tidur. Mak dah tolong onkan aircon bilik. Bestnya tidur dalam bilik sendiri, atas katil sendiri. Abang telefon , sembang kejap dan terus tidur.

Pagi ni ke Kem pukul 10 pagi. Abang dah balik pukul 9 tadi, hantar Hafidz, Nadzrin dan Nana. Terus je dia ke Melaka untuk jemput Amir. Hari ni Amir outing, esok ada ortho appoitment. Petang besok baru hantar Amir balik.

Di Kem hari ni ada peserta dari Kolej Yayasan Melaka. Pakej berkayak. Sampai-sampai tengok Toyak dan Jepun dah ada di dapur. Dah start masak dah. Lenny dan Cica pun ada juga. Tapi belum bangun lagi kots .. atau still berehat dalam bilik sebab KYM belum sampai lagi. KYM sampai pukul 11.00 pagi. Sebelum tu Madas dan Kizwan sampai. Bob pun ada juga hari ni. Tak berapa sihat, relax-relax kat belakang kantin mengusik Jepun yang baru belajar bercinta. Heheh ! Topik terpanas kat Kem sekarang ni, pasal si-Jepun bercinta.

Masa saya menulis ni Lenny, Jepun dan Bob ke Tangkak beli tiket untuk Lenny balik JB pukul 6.30 petang karang. Hari ni kena tidur Kem lagi sebab esok hingga hari Rabu ada group Kolej Universiti Teknikal Kebangsaan. Team building dan motivasi untuk pegawai-pegawai. Petang karang consultant masuk dulu. Peserta hanya akan sampai pagi esok. Hari Khamis pula SMK Durian Tunggal akan masuk untuk program lasak sehari.

Jumaat pulak Fasis' Gathering and Training. Harap-harap semua fasi dan jurulatih kanan dapat datang. Yang dah confirm : Madas, Lenny, Aini, Eiha, PakMan, Cikgu Bad, Fendi, Renee, Bob, Jepun, Toyak, Muafa dan Cicadinho. Tetamu yang dah confirm Raup dan Cill. Yang lain belum dapat contact. Thanks Lenny, susah payah telefon gang semua.
Untuk Cill
Fendi nak bawak Cill ke Kem. Tolong beritahu akak kat mana dia boleh fetch Cill. Fendi bawak kereta ke Kem sebab Reneee pun tumpang Fendi. Rumah Fendi dekat Selayang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...