Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, August 21, 2004

Tidur di Kem

Malam ni kena tidur di Kem.

Kesian kat suami saya, baru dapat semalam tidur atas tilam, dalam bilik beraircon, sudah kena tidur atas sleeping bag semula. Kami menjaga khemah-khemah yang telah siap dipasang. Nak bukak, malas pula berdua. Staff semua cuti hari ni, esok baru bekerja.

Saya yang cipta masalah ni. Hari Khamis, saya minta fasi-fasi pasang khemah untuk grup sahabat saya. Fikirkan nanti datangnya sudah tengahari, buang masa kalau nak pasang khemah. Elok kalau terus buat aktiviti. Pasang pula khemah baru, maklum sahabat, kalau boleh biarlah selesa mereka nanti.

Tapi sahabat saya lebih pandai. Tidur di rumah, atas tilam empuk lebih selesa, kenapa pulak nak tidur dalam hutan, kan ?

Tiada jodoh nak bertemu sahabat. Lain kali mungkin :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hari ni selepas hantar anak-anak, berjalan seluruh Melaka. Mencari spark plug untuk enjin Bot Bayu Tasik. Habis sepanjang-panjang Jalan Ong Kim Wee kami menapak, tak jumpa.

Ada seorang insan baik hati, beritahu kami supaya cari di Gajah Berang. Sepanjang-panjang jalan tu menapak, akhirnya jumpa juga. Beli 2 biji. Mahalnya. Sebiji RM 18.00. Puas menawar, bagi diskaun 50 sen sebiji sahaja. Alahai, mahal sungguh rezeki saya minggu ni !

Kami membelek-belek enjin bot yang dijual di kedai tu. Mahalnya - yang 15 kuasa kuda, jenis Suzuki = RM 4300.00

Lepas tu pergi pula mencari ink untuk printer. Dah beberapa minggu habis, inknya tak de dijual di Jasin atau Tangkak. Nak mencari di Melaka, memang tak sempat. Bila saya fax quotation yang pelanggan minta, saya print kaler biru/hijau/purple ke. Dan berdoa semoga sebutharga saya dapat dibaca orang :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hari Ahad ni masuk Grup SAMTAJ sampai hari Selasa. Patutnya masuk hari Jumaat tapi tarikh Jumaat dah diberi pada orang lain.

Tak ramai mereka tu. Mungkin dalam 50 orang termasuk guru.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cuti Sekolah. Musim kawin-kawin bermula :)

Nak ucap tahniah pada :

1. Sahabat Kem, Datuliza (Yongiza) dari RHB dan pasangan. (Lupa tarikh semasa menaip ni)

2. Ujie Hartini, fasi kami yang akan bersanding pada hari Ahad 22/8. Tahniah Ujie ! GengLasak yang InsyaAllah akan sampai - PakMan, Kucai dan Bob. Ujie antara fasi kami yang terawal. Sungguh banyak jasabaik Ujie tertumpah dalam hutan ini !

3. Noordin Yahya, sepupu saya yang baru balik dari Jepun. Dapat master, dapat isteri sekali. Lupa pulak nama isteri dia yang bekerja sebagai doktor tu. Juga naik pelamin pada hari Ahad.

4. Noor Imah Ali - yang akan melangsungkan pertunangan pada hari Ahad juga.

5. Rasa macam ada lagi, tapi lupalah pulak :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++

4 comments:

eN pG said...

Kak G,klu nk beli ink..suruh si iha@tembam@ Abob belikan..ada satu kedai kat bukit beruang...deret pam minyak petronas...murah dan boleh diskaun..nama kedai "starGyx"(klu tak silap)sbb saya pn beli kat situ smua barang komputer..murah aaa dari kedai lain...
nk senang suruh abob ke..sbb ada moto..

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
Mortgage spain affiliate programs Iowa banker mortgage corporation home mortgages Creative mortgage chicago 1st time home buyer mortgage health insurance trading debt counselling valium Free mortgage broker marketing tips Pennsylvania state assistance mortgage payments How much of income spent on mortgage Tami hale mortgage lender pop up blocker data recovery United states current lowest mortgage rates53 Free mortgage advertising live poker

Anonymous said...

Keep up the good work » » »

Anonymous said...

What a great site »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...