Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Monday, August 16, 2004

Minggu Baru, Grup Baru

Fakulti Elektronik, Universiti Teknikal balik semalam, pukul 2 petang kots ? Semalam saya bercuti, tak datang Kem. Saya direhatkan sebab saya masih 'hilang semangat'. Serius. Blur semacam jer ni.

Malam semalam telah dipulih semangat semula. 2 jam mendengar ceramah dari buah hati. Thanks, honey !

Bila sudah jadi Ibu, anak siapa sahaja yang tidak betul, kita ikut sama merasakan penderitaan Ibu itu. Manalah ada ibu yang mahu anak gadisnya rosak, pandai merokok, jadi bohsia, kan ? Doa dan harapan setiap Ibu biarlah anaknya itu jadi insan yang berguna.

Tak nak cerita pasal mereka lagi. Nak cerita pasal benda-benda best sahaja.

++++++++++++++++++++++++++++

Malam hari Sabtu, saya di rumah. Tengok Final Akademi Fantasia 2. Melayan bersama Mak, Hafidz dan Nana. Amir dan Nadzrin, upah pun tak kan mahu tengok. Amir baca buku sebab Isnin mula trial exam dan Nadzrin main game di PC.

Sebelum mula consert, adik saya, Ida telefon. Suruh afundi Zahid. Jangan afundi Linda. Minah ni, kenegerian skets. "Jangan harap orang Sabah mahu afundi orang Malaya, bah !" kata dia. Beria-ia kempen supaya afundi Zahid. Sebenarnya kami suami isteri nak afundi Bob sebab fikir tentulah Zahid akan senang-senang menang. Tapi bila tengok peratus undi Linda sudah tinggi risau jugak, karang Zahid tak dapat pula Citroen tu. Last-last, undi Zahid sampai habis credit ! Kami berdua suka suara Bob. Suara jer, bebs .. lain-lain tak gemar. Tak layan ah, lelaki mengader-ngader gitu ! Heheh !

Apapun sangat tidak suka pada keputusan akhir tu. Saya mengharapkan pemenangnya 1.Zahid 2.Farah 3. Bob.

Kesian fasi-fasi di Kem tak dapat tengok Final. Tapi budak-budak lelaki ni tengok ke ? Selalu yang curi-curi tengok saya, Iha dan Bamz.

Iha dan Bamz sure suka Zahid menang. Korang tak de, akak tengok kat rumah jer. Partner in crime tak de susah ah, nak projek !

Minggu ni minggu exam di MMU. Untuk semua adik di MMU - Zack, Iha, Bamz, Lenny, Betty, Leman, Eddy, Lastmortal, Syaz, Rauf dan semua-semua tu - all the best ! Semoga berjaya dengan cemerlang :))

+++++++++++++++++++++++++++++

Hari ni akan masuk sekumpulan lagi pelajar bermasalah. Semua lelaki. Budak punk dan skinhead. Heheh ..

+++++++++++++++++++++++++++++

Untuk pG

Dah la tu, pG. Kena let go. Kita dah buat yang terbaik. Jangan be too personal dengan mereka. Karang kita pulak yang susah. Sabar, okay ? Nanti akan ada lagi banyak grup macam ni. Ni pengalaman pertama pG, u r doing okay pG sebab peserta boleh open up to pG dan pG pun dapat merasakan derita mereka. Tahniah pG, sebab bukan senang nak handle peserta macam ni.

Takyah bunuh orang la .. kau ni, tak profesional la !

Bukan pG sahaja yang rasa begini. Tengok Rauf. Dia fasi 'paling beriman' bak kata Pak Haji. Tengok dia macam mana .. Selamat datang ke alam dewasa, pG !

3 comments:

eN pG said...

hahaha...cool kak G...cakap jek...apa nak wat..nasib diorang..saya dah ok dah...jgn risau aaaa..ok...rasa2..bgus gak kita wat program bina insan..bnyk saya pelajari dari situ......mmmmmm...best2..dunia ttp duniawi..

kak G..kitaorang tgk aaa final AF2..tanya paklet..yg tak tgk Pakman dan Toyak jek...lain semua duduk dlm office layan AF2..harharharahrharahr

Tok Rimau said...

Saya tinggalkan mesej pada Kak G dalam YM. Ada grup dari Cheras cuba hubungi kak G tapi tak dapat.

eN pG said...

kak G...amacam daerah @#@#? teruk tak bbdk dia? asri datang tak? saya klu takder pape rabu ni...petang bru saya dtg...ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...