Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, June 17, 2004

Nombor Baru


Nombor Baru KEM LAMBAIAN DANAU

Pejabat : 06-5246066 / 06-5246067

Fax : 06-5246068 / 06-5246069 (juga digunakan untuk internet)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hari ni dari pagi, kami meng'sms' nombor-nombor baru kepada pelanggan-pelanggan Kem. Juga faxkan nombor-nombor baru ni kepada pejabat-pejabat pelanggan. Rasanya semua dah dapat nombor baru. Mungkin juga ada yang tertinggal. Nanti saya periksa semula dan hantar semula. Untuk rakan blog yang nak contact nombornya di atas tu :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Terima Kasih sekali lagi, Puan Zaharah

Semuanya begitu cepat sekali prosesnya. Malah kami tidak perlu pun pergi ke Kedai Telekom. Semua jadi mudah atas pertolongan Kak Zaharah, ibu kepada Zaid yang menjadi tetamu GeJu semasa Projek Basah di KLD. Dia juga berjaya dapatkan kami nombor-nombor yang cantik.

Hari ni Kak, line internet saya sangat laju 56600 bps berbanding biasa 14400 bps. Belum lagi berstreamyx tu, Kak ! Terperanjat bila page yang diclick terus terbuka. Kalau tidak untuk membuka 3 blog saya boleh habis sapu luar pejabat !

Terima Kasih Kak Zaharah .. budimu kukenang !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bamz dear, kerja dah tunggu kita. I'll start on the Camp website soon. Penat jer beli dot.com tapi tiada page lagi. Nanti kau tolong-tolonglah, ye !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Minggu ni tetamu yang masuk - UPG, MMU Melaka. Program induksi untuk pelajar baru. Fasi on-duty : Bob Iqram, Bob Azrin, Muafa, Agus dan Toyak.

Iha dan Bamz : Tolong balik awal. Minggu depan perlukan fasi perempuan untuk SMK Bukit Baru. 25,26 dan 27 Jun. High School postpone ke Ogos. (pssttttt .. minggu tuh, Sham G ada kerja. Bestlah kita kacau dia !)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2 comments:

spyz said...

ok.. dah save..
nak cakap terima kasih kat kak zaharah juga
dan tahniah kepada zahid..

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP hair loss products

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...