Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Monday, June 28, 2004

Happy Birthday, dear Blog !

War Game semasa Fasis' Training Posted by Hello


DARI HUTAN INI ```ogy's diary``` sudah setahun !

Pada malam kelahirannya pada 26 Jun 2003, saya dan Zack (fasi Kem - President SRM, MMU) sedang boring dan tak dapat tidur. Kami ada kerja, menyiapkan bahan untuk kumpulan President's Programme MMU Melaka-Cyberjaya. Malas buat kerja, kami surf. Zack ajar saya ber'Friendster'.

Tak best lah Zack .. tak suka chatting

Meh lah kita buat apa-apa Kak G .. takmo tido la ..


Bila Zack ada, akan selalu jadi benda-benda yang tak terfikirkan oleh orang lain.

Tak tahu bagaimana, tapi malam tu kami mulakan blog ni. Daftar dengan Blogspot dan pilih template. Dan malam itu juga saya belajar 'cara mudah' untuk 'godek template'. view source dan cilok jer apa nak . Itulah yang Cikgu Zack ajar saya !

Bukan Zack seorang sahaja cikgu saya. Ramai Cikgu saya - Lenny (bila Kuchik menulis), dak-tembamz (budak tembam sez) dan Betty (Digital Life).

Cikgu-cikgu saya suruh saya belajar html. Kenalkan saya dengan w3 school, mandarin designs dan lain-lain. Banyak sungguh online school saya !

Seronok belajar dan eksperimen macam-macam. Bukan senang, cabaran paling hebat adalah line telefon yang amatlah lembab ! Tapi saya suka :)

Saya dapat ramai kawan setelah berblog. Dapat juga business contact dan pelanggan. Hey, tadi ada tetamu datang booking untuk tarikh 13-15 Ogos. Dia tahu Kem dari blog saya dan dia suka baca blog saya. Saya juga ada peminat setia yang kini staff Kem. Berkenalan dari blog juga :)

Sahabat blog saya, Kak Zaharah dari Telekom Melaka menolong saya dapatkan line tetap harga murah untuk Kem. Kalau dulu kami bayar RM 78.00 untuk 2 lines sekarang RM 76.00 untuk 4 lines ! Saya tak pernah jumpa Kak Zaharah lagi. Kak Zaharah kenal saya dengan membaca blog saya ! Kuasa Blog !

(Kak Zaharah, nanti bila sudah habis sibuk saya, kita keluar, ye. Saya bawa sekali dak-tembamz dan Iha nanti.)

Kepada semua yang menyokong Dari Hutan Ini selama ini, terima kasih banyak-banyak !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Skin baru sempena melangkah ke umur yang baru.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Weekend lepas tiada group sebab SMK Bukit Baru tangguhkan program mereka ke hujung bulan. Minta tangguh sebab 'jerebu'. Jenuh menyakinkan yang Kem tidak 'berjerebu' tapi tidak percaya juga.

Zack sahaja yang ada di Kem hujung minggu lepas. Datang baca buku. Dia rimas dengan keadaan cuaca di Bukit Beruang.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Malam ni pelajar Akademi Fantasia dapat lagu baru, kan ? Hari tu terpesona dengan Linda. Aduhai, bestnya dia nyanyi ! Semua pun saya suka. Lebih berbakat dibandingkan dengan pelajar AF 1 dulu.

Tapi saya Afundi Linda :)

Yang saya tak tahan, pengkritik yang maha bijaksana seorang ni, bukan sahaja pelajar dikritik, pengkritik lain pun dia kritik sama !

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...