Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, February 04, 2005

Dello Sudah di Meja dan Projek Basah 1.5




Seminggu tidak dapat menjenguk blog ! Dello, si-komputer Dell tiba-tiba meletup, dan tidak boleh diguna. Setelah puas berbodoh-bodohan mendengar dan bercakap dengan computer, akhirnya berjaya berhubung dengan manusia di Syarikat Dell di Penang tu. Cepat jugak mereka repair dan selepas 4 hari (working days - dia ambik dipertengahan minggu) Dello sudah kembali bertengek di meja saya, didepan tingkap menghadap tasik ..

Check dulu email. Dino mintak sebutharga. Dino : tolong telefon, boleh ? Kalau tidak boleh guna telefon, tolong beritahu akak ye :) Dino tak boleh guna telefon bukan sebab telefon tiada credit, tapi sebab doc dia tak bagi.

Checked guestbook. Attokz, akak dah 2 kali telefon awak tapi awak tak angkat :) Awak jer yang telefon bila awak free, ye ?

+++++++++++++++++++++++++



Mau berbasah-basah lagi ?

Projek Spyz ni. Ingin datang bersama kawan-kawan. Kalau datang sekarang memang cuaca tengah elok. Angin bertiup kencang. Air tasik bersih (bukan musim lumut mati). Memang seronok.

Dah tengok program yang dirancang oleh Tok Rimau. Boleh juga tambah satu dua aktiviti lagi. Tak mahu berakit ? Jomlah, Tok. Berakit lah best. Adventure gitu. Juga aktiviti main layang-layang. Ramai yang bawa anak-anak, kan ? Bagi mereka
peluang buat layang-layang. Barang-barang nak buat layang-layang boleh beli di Kedai Aherq. Tali, kertas mahjong dan gam.

Kalau malas buat, beli yang dah siap 30 sen jer sebuah. Tapi tak thrilllah :)

Kalau tidak mahu beraktiviti pun boleh relax-relax tepi tasik, baring-baring berbuai atas hammock. Bawa buku. Boleh baca-baca kalau tak lelap :)

Apa anda perlu bawa :

1. Keperluan ibadah anda
2. Pakaian sukan - t-shirt, seluar track dan kasut sukan. Bawa yang lama, ye.
3. Pakaian untuk tidur. Walaupun sekarang musim panas, di sini tetap sejuk bila malam. Maklumlah, Kem ni dikelilingi air. Jadi bawa seluar panjang, baju lengan panjang dan setokin lebih untuk guna bila tidur. Anda akan tidur dalam khemah kecuali yang ada anak kecil. Ada 5 kabin dan bilik-bilik ni untuk yang berbaby kecil. Bapa-bapa tidur dalam khemah.
4. Tutup kepala - topi, cap, key .. gudmorning towel pun boleh
5. Selipar Jepun dan pakaian mandi.
6. Towel dan toiletries

Bagaimana ke Kem Lambaian Danau

1. Jika anda dari lebuhraya PLUS.
2. Exit di Tol Tangkak
3. Belok ke kanan ke bandar Tangkak dan pandu terus hingga anda berjumpa traffic light (1.5 km lebih kurang). Traffic light ni betul-betul depan Balai Polis Tangkak.
4. Belok ke kiri.
5. Pandu terus hingga ke sempadan Johor-Melaka. (traffic light ke sempadan - lebih kurang 5 km). Ada papantanda besar Selamat Datang ke Melaka.
6. Jumpa simpang tiga. Belok ke kiri
7. Pandu terus hingga berjumpa Balai Polis Chinchin (lebih kurang 1.5 km)
8. Ada papantanda KLD lebih kurang 100 meter dari Balai Polis Chinchin.
9. Ikut papantanda (jalan naik bukit, belakang SK Chinchin)
10. Pandu terus hingga ke KLD (1.3 km)

Jumpa di Kem.

Oleh sebab tarikh tu memang tiada booking, berapa ramai pun geng yang datang, kita on jer projek, ye spyz ?



+++++++++++++++++++++++

Gambar-gambar credit to pG. Thanks, pG !

4 comments:

spyz said...

on aje kak g..
KLD.. here i come!!!..
ewahhhh..
:-)

Tok Rimau said...

Samada ramai atau sikit, saya akan datang. Saya flexible sebab peserta tidak tentu lagi. Layang2 memang saya suka dan rakit pun memang saya suka.

Looking forward to spend time at your place.

Saya copy + paste entry ni ke forum. Harap jangan marah.

Zareda Norman said...

Kak gee

baru sat tadi , hubby zar dapat mengkonfirmkan yang kami akan join KLD.. yahuuuu.. see u there kak geee..

Moga moga tak de halangan kali ni... InsyaAllah

Anonymous said...

What a great site blackberry 7230 wireless Cellphone+no+plans Are adipex dangerous Premade clan website templates online games quotes insurance Play free bingo free Sendo pdas handheld Swimwear for full figured women Ashlee simpson rhinoplasty Arm lift and liposuction Laptop backpack 17 rechargeable batteries antidepressants Fat girls bike Ct hard disk recovery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...