Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Wednesday, December 31, 2003

SELAMAT TAHUN BARU 2004



Dah tua begini saya tidak tunggu tahun baru, baru nak berazam. Tiap-tiap hari berazam semoga menjadi hamba yang taat, insan yang baik terhadap semua ciptaan Allah Ta'ala, isteri dan anak yang taat, ibu yang sempurna kepada anak-anak dan sahabat yang setia kepada kawan-kawan saya.

Banyak berlaku pada tahun 2003. Kem diupgrade. Saya mula menulis di blog ini. Hafidz exam. Nadzrin mula masuk sekolah. Ida dan Fadhli pindah ke Sabah. Saya sakit dan dibedah. Masa suka, masa duka semua ada.

Melalui blog juga saya mula kenal dak-tembams, cillc, wkdin, e-ketupat (mana ilang aaa Raup ?), Ungku Nor, ep, HanyaSayang, salina, mushroomcute dan mal. Hari tu hampir-hampir nak kenal ngan Fajar masa group KUTKM masuk, dia lak mintak skip aktvt luar. Juga kenal Baiti walaupun kami kenal dulu sebelum diperkenalkan oleh Jongkang-Jongket Matjan.

Akan menulis lagi ... selamat tahun baru semua !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...