Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, December 26, 2003

Gathering Geng Jurnal

Banner Gathering tuh tak muat nak letak sini. Saya tak reti nak kecikkan. Bukan tak support ye. InsyaAllah Cikdaun, kalau tak de group dan kalau akak sihat, memang nak sangat kecoh-kecoh dengan Cikdaun.

Selamat Datang Yong
Esok, seorang pembaca DARI HUTAN INI nak ke Kem. Terima kasih Yong sebab sudi nak mencari akak dalam hutan ni. Teringat masa Raup (e-ketupat) datang firstime dulu. Dia membisu jer sampai saya pun tak reti nak buat apa. Nasib Wkdin sampai :) Sekarang dah biasa dan dia pun dah jatuh cinta kat Kem :) Ingat juga kunjungan Cillc (maleh wat link aaa Din). Sekarang dia juga seperti raup dan jadik sebahagian dari kami. Alhamdulillah - dah jadik adik-adik Kem dah mereka.

Back to Yongiza. Ni tunjuk arahnya sekali lagi. Yong lukis peta ye !

1. Exit di Tol Tangkak
2. Belok kanan dan drive terus ke bandar Tangkak sehingga jumpa traffic light
3. Belok kiri dan drive terus hingga ke sempadan Johor-Melaka. Landmark yang Yong akan jumpa - Tangkak Driving Centre, jambatan dan Taman ditepi Sungai. Sungai yang mengalir bawah jambatan tu tanda sempadan la.
4. Lepas jambatan tu drive lagi hingga ke simpang. Belok kiri dan drive terus
5. Akan jumpa jalan yang sedang direpair (nak pilihanraya, kan) sejauh lebih kurang 300m
6. Lepas tu akan jumpa Balai Polis Chinchin. Lepas Balai Polis Chinchin ada signboard Kem (warna kuning). Drive ikut jalan yang naik bukit tu
7. Drive lebih kurang 1.3 km ke Kem. Jalan satu arah so jangan bawak lelaju ye, Yong. Stop kat tempat yang ada bangunan hijau-putih tuh (Heheh)
8. Datang opis, akak tunggu kat opis

Yong ni memang minat outdoor. Pernah solo camping :) Leh la berkenalan dengan GangLasak kat sini ye ! Have a safe journey, dear :)


Mustahak : Jangan lak sampai Tangkak nanti, Yong stop shopping kain ela lak ... Kalau datang Kem tak sah kalau tak singgah Tangkak ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...