Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Tuesday, July 26, 2005

Kolej-Kolej Universiti

Hujung minggu bersama dengan dua buah Kolej Universiti. Kolej Universiti Tun Hussein Onn, Batu Pahat dan Kolej Universiti Teknikal Kebangsaan, Melaka.

KUITHO ada 90 peserta dan KUTKM pula datang dengan 120 peserta. Programnya ada kami buat, ada mereka buat sendiri. Program training the trainers. Seniors trained juniors. (eh, iyer ker ?)



Image hosted by TinyPic.com
:: Basri, mountain biking di Canyon ::


Aktiviti-aktiviti biasa sahaja - night walk, water confidence, rafting dan war game.

Oleh sebab senior-senior yang handle program untuk maka senang lah sikit kerja fasi-fasi. Aktiviti pun yang senang-senang. Kalau obtacles run atau amazing race tuh, letih jugaklah fasi berlari. Ini rakit, memantau dari kayak sahaja.

Lagipun menjaga pelajar universiti, tentulah lebih mudah dari menjaga pelajar sekolah menengah dan tentulah sahaja 'kacang' kalau dibanding dengan menjaga adik-adik sekolah rendah.

++++++++++++++

Fasi bertugas minggu ni : Asyraf, Cica, Toyak, Azlie, Madas, Tompel, MatGer, Acoi, Adi dan Dida.

Lama Tompel tak bertugas. Cuti semester dulu, dia bekerja di Batu Caves, kerja dengan kontraktor eletrik. Dia macam biasa lah, perlu dingatkan dari masa ke se masa bahawa dia adalah pelajar Sain Pengajian Islam. Dia selalu terlupa, ingatkan dirinya itu pelajar Sains Sosial. Statement ni fasi-fasi Kem sahaja yang faham :)

Madas macam biasa, dengan muka garang dia tu. Azlie rambut dah jadi rambut Mawi :)

Acoi budak Sains Sukan, Uitm. Tp dia kerja dapur dulu :) Biasalah tu :)

Dida si-Ayang Dapur berkejar dari Uitm, Arau ke Kem. Syam dan Toyak jemput dia di Plaza Tol Tangkak, pukul 5.30 pagi. Nasib dia kenal mana Exit Tangkak. Kalau tersilap, tah kat manalah nak mencari dia. Dida dah grad dah, Diploma in Civil Engineering. Tengah buat preparation nak convo. Huh, budak dean's list ! Tengah tunggu nak sambung ke degree program.



Image hosted by TinyPic.com
:: Memel dan Sarah, lumba terjun di Jeti ::


Minggu ni Mak Toyak buat kenduri arwah. Lepas Maghrib, hari Sabtu (grup handle program sendiri) pergi makan kenduri. Tengah musim kenduri arwah kat kampung. Minggu lepas rumah MatSah, rumah Mak Cica.

++++++++++++++

Hari ni kena buat balik semua kerja-kerja yang hilang minggu lepas. Geramnya !



Image hosted by TinyPic.com
:: Arif Spyz, mat cool yang baru berani floating seorang diri. ::


Image hosted by TinyPic.com
:: Bina dan Memel, comel ! ::

:: Semua imej dalam entri ini oleh TokRimau. Thanks, Tok !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...