Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, April 14, 2005

Happy 14th Birthday, Hafidz sayang !!!

Ridzwan Hafidz Rosli, putera kedua kesayangan Babah dan Mama. Lahir pada 14 April 1991. Awal pagi 28 Ramadhan. Babah dan Mama bawak balik Hafidz ke rumah pada hari bantai Raya. Pandai Hafidz, kecil-kecil lagi dah nak pungut duit Raya.

Rupa-rupanya sampai ke besar, Hafidz memang pandai buat duit dan simpan duit ! Mama memang kagum dengan perancangan kewangan Hafidz. Hafidz boleh pergi berjumpa dengan pegawai bank minta dia terangkan macam mana Hafidz boleh buat keuntungan yang lebih - duit masuk Amanah Saham atau FD atau simpan sahaja !

Sejak dari awal tahun, 1 Januari lagi Hafidz dah siapkan pelan kewangan Hafidz. Berapa Hafidz akan dapat dari duit belanja sekolah, hadiah wang untuk A's yang dipungut masa peperiksaan, duit Uncle dan Busu bagi, duit Raya dll. Aduhai, complete sungguh ! Siap tolak perbelanjaan dll. My future investment manager !

Hafidz macam semua anak-anak Mama, paling bijak dalam subjek matematik. Dah boleh mengira dari umur 4 tahun. Dan setiap kali exam, selalunya, insyaAllah dapat 100 % dalam subjek ni. Lemah Sejarah dan Bahasa Melayu. Improve weh !

++++++++

Tak boleh tulis panjang .. Mama busy !

++++++++

Doa Mama dan Babah buat Hafidz, semoga Hafidz terus jadi anak yang soleh, abang dan adik yang baik pada abang dan adik-adik Hafidz. Semoga Hafidz stay smart dan pandai selalu, semoga semua cita-cita Hafidz tercapai. Jadilah hamba yang taat kepadaNya. Selamat Harijadi ke-14 anakanda tersayang ! Mama loves you so much ! So Much honey !

4 comments:

Tuteh said...

Nice blog hehehew :) salam kenal :)

Zareda Norman said...

hepi besday hafidz, wahhh anak kak gee ni bleh ngan zar ler

Anonymous said...

best regards, nice info Bet on soldier cheats or trainer Adipex cena bikini contest pictures Betting lines football baseball Magnesium oxide supplements for pets

Anonymous said...

Keep up the good work » » »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...