Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, April 27, 2007

Happy Birthday, Me !


Salam Ulangtahun buat diri sendiri :) Alhamdulillah, Allah panjangkan umur dan berikan secukupnya apa yg perlu buat saya. Thanks to yang wish dan untuk adik saya dan anak-anak saya, thanks so much !

Saya, macam biasa sahaja. Sibuk menguruskan Kem sebelum menerima Group yang akan masuk petang ni. Dengan Fathi, Firdaus dan Khairi, kami bergotong royong bekerja. Pak Let tentulah ada sama. Dan Wak Ripin juga, datang menolong bila perlu.

Kami panggil Fathi, Firdaus dan Khairi - 'budak kecik'. Mereka ni kawan-kawan anak saya, Along. Walaupun Along di PLKN, dia orang tetap datang ke Kem. Abang-abang Fasi panggil mereka, 'Johnie'. Dah budak-budak kan, ada jerlah benda yang hendak dimain-main. Kerja-kerja, jumpa sekeor anak merbah. Mereka bela dan bagi nama - Michael.


Anak Merbah yang jadi 'pet' Johnies. My name is Michael


Manja dengan Fathi.

Khairi yang bagi nama pada Michael. Nama penuh si-Mike ni, Michael Learnts to Romance. Sukahati dia jer campurkan nama Group My Chemical Romance dengan Michael Learnts to Rock. But then, tulah sebab Khairi leh dapat 7As. Keje dia belajar jer, music pun fail !

Saya tukang kemas daun-daun sakat. Lawa dah sakat nih, gantung atas pokok. Yang bawah sakat tuh, anggerik hutan.

Lagi sakat.

Berhampiran Dataran Gemilang. Depan pejabat.

Sakat depan Anjung Kelana

Muafa sedang welding bangku-bangku yang patah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...