Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, January 14, 2005

Gambar PG semasa Fasis Training


Safari 4. Kawasan Safari ialah kawasan memerhatikan burung-burung exotic yang jarang sekali dijumpai di tempat lain. Rumpun-rumpun yang rendang itu - pokok periuk kera. Kami ada berjuta pokok-pokok ni !
Sam berkayak di depan sekali dengan dikuti oleh Kumpulan Aramaitey. Sedang relax, tidak berdayung itu ialah instructor Persatuan Labu Sayong Kem Lambaian Danau, Saudara Pakdi


Laluan mencabar. Paling teruk kumpulan yang pertama sekali masuk ke Safari 4 sebab kena buka jalan untuk rakit-rakit lain. Pokok-pokok dalam air tu dipanggil 'umbai'. Suatu masa dahulu, orang-orang kampung ambil umbai ini untuk dibuat tikar.


Baru keluar dari Safari 4 dan sedang menuju ke Jeti. Cuaca baik semasa fasi training hari tu. Jika tidak, angin bertiup kencang hingga air tasik berombak kuat.

Kumpulan Sengal. Berdiri tu, Ruddy. Depan Ruddy ialah Hafidz. Sebelah Hafidz, Siti dan depan Siti tu Leman (Presiden UPG, MMU Melaka). Yang lain, tak kenal nama.

Kem Lambaian Danau dikelilingi oleh tasik air tawar seluas 104 ekar. Kalau negeri Melaka tak ada air, PAM akan pam air dari tasik ini. Musim lumut membiak, air pun jernih dan bersih.

Semua gambar-gambar ini adalah hakmilik Haffizi aka pG Thanks for sharing, pG !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...