Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, November 12, 2004

1425

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


dari kami semua di KEM LAMBAIAN DANAU


Pak Let, Kak G serta anak-anak :
Ridzwan Amir, Ridzwan Hafidz, Ridzwan Nadzrin, Rina Syahirah
Pak Man, Cikgu Jamsari, Cikgu Badrul, Cikgu Yahya,
Cikgu Nazri, Ustaz Zul
Ruddy, Asri, Pakdi, Madas, Azlee, pG, Fendi
Zack, Iha, Fathi, Aini, Raup
Adi, Ashraf, Azim, Bob, Fitri, Apai
Abob, Kucai, Along Yusof, Pak Haji
Jepun, Geger, Toyak, Cica, Muafa, Sham, Khalid


++++++++++++++++++++++++++++++++
Salam Aidil Fitri semua ! Pembaca DARI HUTAN INI, ex-campers, sahabat alam maya dan sahabat-sahabat Kem, saudara-mara (ada ke saudara yang baca ? kalau ada maybe shari seorang, kots ? shari, kem salam kat semua my aunties, raya balik Jasin eh ?). Semoga Raya anda diberkati. Pergi kunjung-mengunjung, jangan mengadap TV sahaja.

Baru sudah mengacau rendang, masak kuah kacang dan rebus ketupat. Esok sebelum Suboh perlu bangun untuk masak gulai kurma' dan kuah lodeh pulak. Ada orang tak puasa jadi tukang rasa tadi, sedap dia merasa rendang ayam pencen dan rendang campur - daging, paru, hati dan limpa. Masak berdua dengan buah hati. Iye Tok R, kami pasangan mithali - berdua dalam segala hal ! Heheh.

Semalam 'baking day' - baked 8 biji kek - 4 kek kukus, 2 cake chocolate chips dan 2 butter cake. Bukanlah buruk melantak. Tapi kena bagi mak darat dan juga mak mertua Ida. Letih mengadap oven. Malam ni kalau rajin, nak buat sebiji lagi kek chocolate special yang resepinya baru jumpa di net tadi. Nak buat toppingnya sekali.

Beria-ria pulak beraya ! Tahun lepas, sakit. Raya kedua berada dalam bilik pembedahan. Lepas tu terlantar seminggu kesakitan. Rendang tak rasa, apapun tidak. Kesian anak-anak. Tak berjalan mana. Di hospital, menjenguk Mama sahaja.

Tahun ni pula, kami kehilangan Kak Pah. Asyik sahaja fikirkan Syafiq dan Nini. Entah bagaimanalah anak-anak berdua beraya pertama kali tanpa Mama mereka. Abang telefon Man, katanya mereka sekeluarga beraya di rumah keluarga Kak Pah seperti kebiasaan mereka selama ni. Balik dari Muar nanti, nak menjenguk Man dan anak-anak.

Menunggu-nunggu juga ucapan raya dari seseorang tu. Biarlah, manalah nak ingat kami lagi. Lama pun dah peristiwa. Setahun mestilah lupa, kots? Tak kisahlah, sudah biasa pun jadi jambatan. Sampai keseberang, perlu apa lagi jambatan tu, kan ?

Jutaan terima kasih untuk yang mengucapkan Salam Aidil Fitri kepada akak. Thanks ye TokRimau, Basri, Muring, Lan, Abrar, Salina, Seriadriani (tahniah, dik ! i'm happy for you :)), Ady dan Ati, Betty, Zar, Iha, Bamz dan lain-lain kalau akak terlupa atas kad ucapan, text messaging dan panggilan telefon. Salam Raya untuk anda dan keluarga.

2 comments:

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
» »

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...