Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, October 29, 2004

calling for kak g..calling kak g..

perbualan telefon di petang hari...


aku: akum kak g. pekabo? sihat tak?
kak g: camnih laa. sore pon dah lain. ade demam² sket.
aku: oo..
kak g: semlm gi hospital, masukkan wayar-wayar kat anak tekak sume. doctor kata ade infection kat tekak. ade kuman dan kumin ape ntah.
aku: oo...
kak g: nih haa kucai pon ade.
aku: oo yek? kim slm je aa kat mamat yg bajet hensem tuh.
kak g: haha *gelak* tuh laa biase arr dia, nak check kat nenek dia hensem ke tak. hehe~. isk ko nih.. aku dah ler sakit tak leh gelak sgt nih. huhuh~
aku: hahaha~
.
.
.
aku: ok lar kak g, kim slm aje ar kat mamat tuh.
kak g: haa.. ko pon kim arr salam kat sume-sume lar. jgn lupe ajk bebdak memana yg nk join fasi's training nanti kang.
aku: haa.. ok ok .. nnt saya ajakkan.
kak g: haa.. ajak yg ok ok tau. jgn plak ko bawak mamat² yg lembik² plak, kang sian plak kene kerjakan dek bebdak tuh.
aku: haa.. ok ok..
kak g: haa.. ok lar..
aku: haa.. ok bye.. akum.

. . . . . .

bagi pihak KLD dan Pakman sekeluarga,
terima kasih yg tak terhingga. atas ucapan takziah yg disampaikan oleh bloggers sekalian.
sama-sama laa kite berdoa semoga arwah dicucuri rahmat ke atsnya. aminn..

3 comments:

php5 said...

salam takziah. kak G jaga kesihatan baik2 :)

Lan said...

Lan:

Semoga cepat sembuh. Dah buat kuih raya? :D

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...