Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, September 14, 2006

Dari Email

Maklum balas selepas majlis perkahwinan Siti-Datuk K

Rosyaam Nor:
"Saya minta maaf banyak banyak pada Sit! kerana tak
dapat menghadiri jemputan Sit! sebab RTM dah bagi tawaran lumayan untuk jadi hos rancangan MAW!-INA. Walau apa pun saya doakan semoga Sit! berbahagia. Next time kalau Sit! nak bersalin ke, nak bercerai ke dan teringin masuk TV, jemputlah saya untuk jadi hos"


Datuk Yusof Haslaam
:
"Saya rasa gembira melihat majlis perkahwinan ini dan mendoakan semoga dua mempelai berbahagia. Walaupun Sit! tak pernah berlakon dalam filem arahan saya, tapi saya ingin buat filem mengisahkan percintaan Sit! dan Datuk K. Saya rasa
A. Galaak yang jugak bermisai tebal dan berusia sesuai untuk watak Datuk K"


Datuk Sharifaah
Aini:
"Walaupun dia tak jemput Kak Pah, Kak Pah tetap menonton TV malam tu. Terima kasih TV3. Kak Pah doakan Siti akan berbahagia dan cepat
dapat anak dan cepat jadi gemuk lepas tu. Kalau boleh segemuk Kak Pah"



Ell@:
"Sit! dah selamat. El belum ada jodoh. Mungkin lepas ni El akan
belajar dari Sit! cara pikat Datuk"



Maw!:
"Saya jugak minta maap pada Sit! sebab tak dapat hadir malam
tu. Bukan niat saya untuk 'potong line' tapi saya dibayar untuk berlakon apa yang patut. Sudah rezeki saya. Tapi apa apa pun harap Sit! terus gembira dengan suaminya. Selamat pengantin baru"


Inah (Tunang Mawi):
"Jaga mak. Jaga mak. Jaga mak"


Azn!l:
"Selamat berbahagia Sit!. Saye tak dapat hadir. Astro ugut nak
pecat saye kalau saye tak nak jadi hos untuk MAW!-INA. Minta maap Sit!. Lagipun saye tak berduit sebab AF dah habis. So kena la buat duit sikit"


Pak LLah:
"Saya suka erti disebalik jumlah mas kahwin dan duit hantaran.
Ia melambangkan Islam Hadhari. Tahniah untuk Sit!"


Sammmy Vellu:
"Saye hingin mengucapken Selamat Pengantin Baru kepade mereke.
Tol tidak akan dinaikkan. Sit! boleh selalu balik kampung di Kuale Lipis"


Syarifaah Amani:
"I will look stupid if I wear kurung Melayu"


Singh Karam Walia:
"Bak kata pepatah bagai pinang dibelah dua, tidak semestinya sama rata, datuk pilih si ayam dara, siti mendapat si ayam tua"


Muhammad Aziff
(anak Datuk K):
"Kalau dulu bila sambut Mother's Day kami akan nyanyikan lagu
ibu untuk mummy. Tapi bila Father's Day tak de pun lagu untuk kaum bapa, ade pun satu jer tapi tak sesuai utk papa. But this time we all boleh nyanyikan lagu tu?.. "Ayahku Kahwin Lagi"


Adulaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...