Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Friday, July 28, 2006

Apa-apa sahaja lah

Apsere Adventure 2006. Taman Negara Pahang.


Part One




Part Two


+++++++++++

Ya Allah, i'm so lazy !

Busy pun iyer, what with quotations, programmes and tentatives to sent to, busy mintak payment kat orang - dah seronok poya-poya, lambat lak nak bayar upah kami. ishhhh. i'm so broke nih.

++++++++++

Losing a Father.

Al-Fatihah. Hani Mohsin passed away 2 days ago. Aduhai, tak tertahan hati tengok si-comel Hani Karmila tercebek-cebek menahan tangis. Sedihnya. Semoga dia akan membesar dengan semua kenangan manis bersama Ayahnya.

Saya yang dah tua, dah berumur 27 tahun semasa Ayah meninggal, sehingga kini, masih rindukan Ayah. Setiap kali ada peristiwa manis/sedih yang dialami, dialah yang saya ingat dulu. Miss u, Ayah. I Love you, Ayah. Al-Fatihah.

+++++++++

SMK Teknik Segamat.

Alamak, dah lama dah lupa lah apa cerita ! hehe. Thanks ye Cikgu-cikgu memilih tempat kami untuk menjalankan program.

+++++++++

Minggu ni, kami ada Persatuan Anak-anak Negeri Sembilan (Permanis), UKM. Ni baru balik dari Kem ni. Warga Kem dah cakap Nogori dah. Sekejap jer Toyak, Tompel dah pindah negeri. Ishhhh asal boleh jer !

+++++++++

Oh Bulan, Oh Bintang !

Saya, seorang pendengar yang baik. Ada mamat Kem yang putus cinta, dah habiskan sehari suntuk meluahkan perasaan kat saya. Aduhailah ! Kalaulah dia tuh okay-okay cam orang lain, mau saya lepukkan saja. Tapi dia, 'pala bukan betul sangat' orangnya. Sabar jer lah.

Mamat Hati Terluka : Sedih tau Kak G
Saya : Sabar lah, nak buat macam mana
Mamat Hati Terluka : Dia bukan tak tahu saya sayang dia
Saya : Nak buat macam mana, jodoh tak de
Mamat Hati Terluka : Sampai hati dia, buat saya macam ni. Menduakan saya.
Saya : Ada hikmahnya tuh, sabarlah


Wah, kalau nak tulis tak tertulis luahan rasa, bicara hati dia. Saya pun menjawab dengan memakai perkataan-perkataan motivasi, kaunseling yang sesuai. Ishhhhh sejibik cam Malam Luahan Rasa. Tapi heran, dia tak pulak perasan dengan 'perkataan-perkataan' yang KLD dah copyrighted tuh. Tapi lama, lama beb, layan dia.

Mujurlah datang Cicha, menolong saya. Saya terlupa, kan Kem ada lagu rasmi untuk insan-insan yang 'direject'. (Fasi sahaja, bukan peserta, ye). Cicha tolong nyanyikan lagu rasmi tu. Sebetulnya, lagu ni%2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...