Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, February 14, 2004

Tidak, tidak, tidak - saya tidak sambut Valentine's Day

Lagu Love Story tu cuma lagu Abang untuk saya. Dan saya copy paste utk post satu lagi entry. Saya sekarang post entry dengan menggunakan software w.bloggar. (Klik pada logonya at the end of this page). Senang untuk post entry. Boleh tukar-tukar warna font, senang nak letak link dan berbagai lagi functions. Elok benar pada saya yang tidak pandai ni. Go check, frens ! Tidak kena mengena langsung dengan sambutan Valentine's Day.

Hari ini ni ada ceramah/diskusi di Kem tentang Valentine's Day. Semua setuju yang itu bukan budaya Islam. Lagipun banyak hari lain lagi untuk bagi bunga. Orang-orang outdoor di Kem memang tidak reti nak menghantar bunga-bunga ni. Tapi kami, orang perempuan. Sekasar mana, seoutdoor mana pun suka jugak kalau buah hati hantar bunga. Saya sendiri sudah lama tak dapat bunga. Last sekali, 5 tahun dulu. Waktu melahirkan Nana.

*Hint, honey* Message diterima ? Okay, over and out !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...