Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Wednesday, January 07, 2004

Isnin la pulak ….

Sekejap saja dah tahun baru dan anak-anak naik kelas lagi. Abah dan Mama bertambah usia setahun lagi ! Tu la pasal tembams, akak dah tukar skincare. Kena jaga kulit maaaaaa takut berkedut ! Heheh ..

Kami berdua menunggu Nana di kelas pre-schoolnya. Nak Abah dengan Mama berdua tunggu. Aduhai tuan puteri sorang. Menangis dan meraung jika ditinggalkan. Abah dukong masuk kelas. Kalau saya, saya lempang jer kalau degil camtu. Tapi takut Abah marah lak kang Dah biasa dengan Abang-abang. Hantar dan tinggalkan. Okay jer. Si-manja Abah sorang ni !

Minggu ni kami amat sibuk. Pening. Letih bermusyawarah berdua. Banyak keputusan perlu dibuat. Apapun, saya ingat pesan ep ‘money is not everything’. Pada masa ni saya amat bahagia dan rasa senang dengan kehidupan yang Allah swt berikan pada saya dan keluarga. Nak kata mewah sangat tu taklah, tapi cukuplah makan minum kami sekeluarga. Tidak perlu wang berjuta rasanya. Entahlah, si-suami dengan nak menghadapi cabaran, nak sakitkan jantung semula nak mulakan semuanya semula, Si-isteri macam kata Wkdin, ‘sentimental’. Entahlah, entahlah, entahlah. Perlu istikharah. Biarlah DIA yang membantu membuat keputusan.

Minggu ni tak de group. UPM postpone. Maaflah, jika tiada date nanti. Sebulan cuma ada
4 weekends. Nasib lah. So minggu ni, adik-adik sayang, dok campus dan setadi. Kem tutup. Kami nak rehat ::)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...