Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Sunday, September 26, 2004

MPIK, Cheras dan Penutup Klinik Kayak

I'm listening to Norah Jones' Come Away With Me :) Best. Aman damai.


Di Kem ada dua grup - Maktab Perguruan Ilmu Khas, KL dan Klinik Kayak, Univ. Teknikal.

MPIK telah berada di Kem sejak hari Khamis. Hari ni akan pulang. Mereka tengah kotor-bolor tu, baru balik dari War Game. Tak banyak program yang kami buat untuk mereka, mereka bawa jurulatih sendiri. Cuma sewa itu ini dari kami.

Klinik kayak Univ Teknikal akan berakhir hari ni. Dah 3 bulan dah program ni berjalan. Penutupnya hari ni, kami belanja mereka BBQ. Menunya nasi lemak, sambal, ayam madu, ikan tilapia dan rohu dari tasik, sausage, salads dll. Semester depan, book lagi eh, Saiful ? :))

+++++++++++++++++++++++++++

Menjawab pertanyaan berkenaan Program Kayak di KLD. (Cik Khodijah)

Terdapat banyak program. Antaranya :

1. Basic Kayak
2. Intermediate Kayak

3. Klinik Kayak
4. Kayak Rekreasi

Basic Kayak.
Program asas berkayak. Berkenalan dengan BA, jenis kayak, paddle, keadaan air, water confidence dan keselamatan bila berkayak.

Paling penting ialah water confidence. Perbezaan antara BA dan Life Jacket. Jenis-jenis BA. Bagaimana mengapung diri. Bagaimana menjaga keselamatan dalam cockpit dan jika capsize. Isyarat-isyarat laut. (seperti di jalanraya, anda juga perlu tahu isyarat di laut)

Banyaknya nak ditulis. Kalau ada yang berminat, lebih baik anda telefon kami di no : 06-5246066/67. Akan diterangkan dengan lebih lanjut.

++++++++++++++++++++++++++

Sibuk hingga puasa. Jadual Kem penuh sehingga minggu terkahir sebelum puasa. Hanya ada satu lagi sahaja tarikh kosong : 8-10 Nov 04.

Rabu 29/9 - 1/10 : Lembaga Perindustrian Kayu
Jumaat 1/10 - 3/10 : PDJ-IR dan UnivKL
Sabtu 2/10 - 4/10 : SMK Seksyen 16, Shah Alam
Isnin 4/10 - 7/10 : PPD Johor

+++++++++++++++++++++++++++

Fasis' Training & Gathering 2004



Akan dibuat selepas Hari Raya. Semua fasi diwajibkan berkumpul dan menjalani latihan.

Jika ada pembaca yang berminat, boleh menghantar emel permohonan beserta resume. Anda mestilah pelajar Universiti/Kolej, warganegara Malaysia, seorang yang bijak (pointer mestilah 2.9 keatas), boleh menjadi imam, berkelakuan sopan sesuai dengan budaya masyarakat Malaysia dan rajin. Jika anda perempuan, kami memilih yang bertudung. Jika anda tidak biasa dengan aktiviti lasak, latihan akan diberikan. Hantarkan permohonan anda ke lambaiadanaukem@yahoo.com.

++++++++++++++++++++++++++

SeriAdriani :

Akak pun rindu nak sembang dengan Seri :) Untuk Seri, akak letak Tagboard kat blog resepi akak. Kita sembang kat situ. Klik kat My Recipe ye Seri !

1 comment:

eN pG said...

to kak G..wa..mesti full house punya kem..hahaha..seronok ni..memacam ragam ada..best2..KUTKM dpt BBQ..cis ruginyer tak dtg..muahahaha..jumpa kat kem la yerk kak G..nnt dpt bual2 panjang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...