Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Saturday, October 18, 2003

Sedih, Kecewa, Hampa ....

Bukan, bukan sebab putus cinta. Cinta saya masih berkembang subur ... harum mewangi, insyaAllah sehingga akhir hayat dan hayat selepas itu jika diizinkanNya.

Persatuan Literasi dan Kebudayaan Melayu, MMU Cyber postpone kan program mereka ke 2,3 dan 4 Januari 2004. Sekaligus menjadi tetamu pertama Kem untuk tahun 2004.

Postpone bermakna tiada group untuk weekend ni. Juga bermakna saya tidak dapat berjumpa adik-adik fasi saya : dari uitm dan kutkm yang nak lepas tension lepas exam, gang fasi mmu melaka, lenny, budak-tembams, raup dan my special fren, adik saya, cill. Hey korangs ! kita wat gathering kita jek nak ? Tapi biarlah ramai-ramai datang. Kita wat program kita sendiri. Nak tak ? Pls let me know. Iha tolong discuss dengan Fathi dan Zack. Yang lain nanti akak tepon. Kalau takleh 3 days, kita start on Saturday je ke. Ok tak ? Pujuk PakMan buat fasis' training pun bagus gak. Kita wat rakit lagi, Zack eh ? Jom, plan !

Lenny dah sampai dah. Er, Len balik Sarawak. Ni dia dalam perjalanan balik ke Jasin. Bob ambik kat tempat biasa di Plaza Tol Air Keroh.

Malam ni IKM tengah berbarbeque. PakLet ada ambik gambar encik kambing. Nanti saya tunjuk gambar tu kat sini. Nak gi tengok dak-dak IKM tuh. Bye dulu !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...