Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Thursday, October 23, 2003

Minggu ni sibuk lah !

Minggu ni langsung tidak ada off day. Sejak dari minggu lepas. Minggu lepas, lepas IKM keluar, Kolej Yayasan Melaka masuk untuk program berkayak. KYM balik jer, consultant dari Orbit Management pulak masuk. Pagi Isnin hingga Rabu, program Kolej Universiti Teknikal. Punya la penat. Kesian Jepun, Cica dan Toyak. Tapi tak pe, bulan puasa cuma kerja-kerja opis je, boleh la rehat-rehat. Err .. ada jugak site work. Tapi taklah sekerap sekarang. Kami bercuti sampai puasa keempat, hari Jumaat baru semua kerja semula. Tak sabar menunggu Ramadhan. Seronoknya berbuka sekeluarga, berterawih, shopping makan-makan kat pasar Ramadhan dan berkumpul ramai-ramai.

Hari ni ada group SMK Durian Tunggal. Peserta datang untuk Program Lasak Sehari. Tak ramai, 80 orang jer. Fasi yang ada PakMan, Cica, Bob, Muafa, Jepun, Toyak dan Asri yang baru sampai dari Kem Shah Alam. Tak tengok pun dia orang buat program apa. Penat ni, baru lepas keluar dari dapur.

Esok ada Fasis' Training & Gathering. Selain dari fasi-fasi kami, ada jugak beberapa tetamu yang akan datang, insyaAllah. Ramai juga 'jurnal owner' yang akan datang. Siapa ?

Nur Shuhadah Aini
Pemilik budak-tembams sez. Ramai yang ingat dia fasi Kem. Bukan. Kami kenal melalui penulisan jurnal. Tegur-tegur di gesbuk, pastu berYM terus je jadik kawan. Dia datang ke Kem. Dia jatuh cinta. Terus-terus jadik sebahagian dari kami. Syukur berkenal dengan dia. Dia penghibur saya. Dengan dia, saya gelak je selalu. Nice girl dan 'tak tembams'. :)
Lennymoriza
Owner 'bila kuchik menulis'. Minah ni memang iyer, fasi Kem. Dah 3 tahun bersama kami. Dari dia berhingus dulu, hingga sekarang dah cantik jelita. Ni dia tengah buat practical training di Pasir Gudang.
Norbaiti
Saya panggil dia 'Betty'. Owner 'Updates on Me'. Macam mana kenal ye? Dia peserta di Kem dulu. Datang buat program di sini. Saya tak tahu pun dia ada jurnal. Kalau tak silap dia nampak saya kehulu kehilir bawak Buku Free Matjan Jongkang Jongket 2002. Tengok saya gelak, dia tegur. Rupanya sesama gilerkan Matjan. Heheh. Citer-citer. Pastu bila dia balik ke kampus, kami berYM-YM. Terus la sampai macam ni. Macam dah kenal berkurun lamanya ! Matjan, thanks sebab kenalkan kami :)
Cillcrusader
Tuan punya 'Junal Ini Aku Punya'. Kenal dekat jurnal jugak. Satu hari tu dia tegur saya di Gesbuk saya. Macam mana ye, boleh tertinggal tak layan site dia. Semalaman hingga ke Suboh, saya menghabiskan masa membaca jurnal dia. As a mother hati saya macam mak-mak lain jugak. Walaupun saya tinggal di hutan dan saya orang lasak, orang kasar macam ni. Tersentuh juga hati membaca tulisan budak degil sorang ni. In this case, saya yang jatuh cinta. Heheh ! Mana tidak .. hanya dia yang berjaya buat saya yang cool dan maintain nih jadik tension tahap cipan !
E-ketupat
Dia pembaca blog. Tegur saya di chatterbox, lepas tu kami berYM-YM. Pastu satu hari tu dia datang ke Kem. kebetulan pada hari yang sama Wkdin dan keluarga sudi mencemar duli singgah bertamu di rimba ini ( See Raup, i can write ala jiwang too ! Adoi, dun make me write like this again ... letih aaa ! ) Ketupat datang nak singgah sebentar saje. Sudahnya dia balik lepas Maghrib. Dan dia dipaksa membuat aktiviti sesama kami. Ingatkan sure dia taubat tak nak datang lagi. Rupanya dia datang lagi hari Ahad. Siap pi main 'war game' pulak tu !

Yang lainnya fasi-fasi Kem. Yang dah confirm datang = Asri, Madas, Fendi, Renee, Ruddy, Bob, Muafa, Toyak, Eiha, Jepun, Cikgu Zul, PakMan dan Cica. Fathi dengan Zack je tak confirm lagi. Kata PakMan program santai-santai je. Selain dari buat aktiviti nak ambik gambar untuk kad raya Kem.

I have to go. Peserta nak lunch dah. Tak tahan nak minum air special Jepun. Dia buat sirap pandan selasih. Macam dah puasa je. See u guys !

p.s.
Cill : Betty & Nazim nak ambik Cill kat KL. Kat mana boleh ambik ye?
Aini : Boleh tak sampai Melaka karang kau beli dulu tiket to JB hari Ahad punya. Takut tak de tiket. Ramai orang balik cuti Deepavali ni. Beli untuk Aini & Lenny. Kat Kem karang, akak bagi duit.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...