Pls click my sponsor

Sebutharga Kem Lambaian Danau

Sila Penuhkan Borang Untuk Mendapatkan Sebutharga Dari Kami. KLIK Sini Untuk Ke Borang!

Tuesday, September 09, 2003

Selamat Berjaya, Ridzwan Hafidz Rosli

Hari Isnin depan Hafidz akan mula menempuh peperiksaan UPSR. Isnin dan Selasa ada paper, Rabu cuti sehari dan Khamis ada satu lagi. Ni pun, cuti-cuti dia ada tuition sepanjang minggu. Hari Sabtu dan Ahad baru bercuti.

Khamis malam Jumaat lepas ada Solat Hajat di sekolah. Abah pergi sebab Mama bercuti solat. Ada kenduri lepas tu. Semua calon UPSR datang. Ibu bapa pun macam tu jugak. Cuma beberapa orang je yang tidak hadir, mungkin bekerja dan tidak dapat pelepasan. Anak-anak bersalam dan memohon restu dari ibu/bapa dan kemudian dari cikgu-cikgu pula.

Saya sungguh terhutang budi dengan cikgu-cikgu semua. Dari awal lagi dah buat kelas tambahan. Awal pagi sebelum masuk waktu belajar, lepas sekolah waktu petang dan malam juga. Bersungguh-sungguh mereka mendidik anak-anak. Alhamdulillah hampir setiap tahun sekolah ni menang anugerah sekolah cemerlang. Sekolah ni sekolah lama. Mak saya, saya dan sekarang anak pula bersekolah di sini. Dan kelas darjah 6 Hafidz tuh dulu kelas saya masa saya darjah 6 jugak.

Terima kasih PIBG, terima kasih cikgu-cikgu. Halalkan segala ilmu yang cikgu berikan pada anak saya !

Untuk Hafidz yang kami sayang : ingat pesan Abah-Mama. Doa kami untuk Hafidz. Semoga berjaya dengan cemerlang ! Luv u so much, honey ! 5A tau !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...